streda 20. januára 2016

Elf contouring blush and bronzing powder

Líčenie dokáže veľa. Zjednotiť farbu vašej pleti, zakryť kruhy pod očami po nevyspatej noci, zmatniť vami zvolené miesta. Nemôžem vynechať ani líčenie očí, ktorým môžeme dosiahnuť hlbší pohlaď, väčšie oči, dlhšie riasy a obočie podľa našich predstáv.

Časom sa postupne vyrobili produkty, ktoré našej tvári dodajú život pomocou lícenky a rozjasňovača. A v neposlednom rade jej máme možnosť dodať šmrnc konturovaním. Dnešná recenzia sa bude práve týkať produktu, ktorý obsahuje lícenku aj bronzer v jednom.

Táto fotka je jediná UPRAVOVANÁ


Obalu nemám čo vytknúť. Obyčajný čierny, ktorý nemá ako sklamať. Nachádza sa v ňom pomerne veľké zrkadlo, čo je rozhodne plus. Poďme sa však pozrieť na samotný produkt, ktorého v balení nájdete presne 8 gramov :)



Lícenka:



Farba je teplá ružová až do broskyňova. V obale sa môže zdať, že je tam príliš veľa zlatých trblietok...na tvári sa však objavia len sem-tam. Pigmentácia nie je veľká, čo je veľkým plusom! A prečo? Nemusíte si dávať extra pozor a produkt jednoducho navrstvíte podľa potreby. Po jej nanesení dodá pleti život a čo je najlepšie - na tvári vydrží celý deň.

Bronzer:



Myslím si, že na väčšinu Sloveniek bude farba bronzeru tmavá. Mne však vyhovuje a som s ňou spokojná. Konzistencia je suchšia, ale na druhej strane nepráši. Pigmentácia je omnoho väčšia a teda si treba dávať pozor na to, aby ste nenebarali príliš veľa produktu. Otrepanie štetca, prípadne si štetcom raz prejsť po ruke je nutnosť.

Blendenie nie je najhoršie, ale ani najlepšie. Avšak po nanesení dodá tvári skvelý efekt a výdrž je opäť perfektná. Nachádzajú sa v ňom malé zlaté trblietky takže určite nie je vhodný na konturovanie celej tváre, ale iba pod lícne kosti.


 Tento produkt je skvelý, ale potrebuje trošku práce navyše /hlavne rozblendenie bronzeru/. Výsledný efekt v podobe prirodzenej krajšej tváre bez prebytku trblietok stojí však za to. Nehovoriac o tom, že na tvári vám vydrží celý deň. Mne takisto vyhovuje farba a cena 3 doláre je na smiech.

Dávam tomu 4/5 aj keď už mám druhé balenie. Nie je to totiž 100% spokojnosť, ale zatiaľ sa mi nechcelo do bronzeru veľmi investovať. Ale ktovie, možno práve v tomto roku sa to zmení. Máte nejaký tip?















Môžete si všimnúť, že produkt je podobný Nars, konkrétne Orgasm-Laguna.  Ak si chcete pozrieť porovnanie odtieňov so spomínanou high-end značkou, pozrite sa na tento blog: www.hellojaa.com

Osobne som si ho objednávala na stránke www.iherb.com. Dávnejšie som robila recenziu aj na ľahko dostupný bronzer značky NYC. Ak by vás príspevok zaujímal stačí kliknúť na túto vetu alebo zvýraznené slovo.

Čo vy a bronzer? Používate ho, alebo radšej nie ? Ak áno, ktorý ? :)

25 komentárov:

  1. Ty matné obaly od e.l.f. jsou prostě super. :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypada to dobre. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. balení se mi taky líbí jako slečně v komentářích :) já zase slyšela, že jejich transparentní pudr je dokonalost :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tento púder vyzerá úžasne. Veľmi sa mi páči, že sa jemne ligocú

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tá jemná ligotavosť produktu dodáva nenápadný šmrnc :)

      Odstrániť
  5. Krásné fotky :) od Elfu nic nevlastním, ale líbí se mi ty obaly :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Those colors looks so nice, but I don't make contouring or apply any powder, but I love the minimalistic design of that. And nice photos!
    I'm now following you, would you please follow me back?

    mirukucream.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja bronzer používam dosť často a tento ma veľmi pekné odtiene, neide do oranžova a pôsobí prirodzene. :)
    www.rebelliouslily.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bronzer nepoužívam, ale možno by bolo na čase si nejaký kúpiť. Tento vyzerá veľmi dobre.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver mi, že keď raz začneš používať bronzer už neprestaneš, heh.

      Odstrániť
  9. Vyzera zaujimavo, ja sa prave pozeram po nejakej konturovacej palete, skoda ze tam nieje este jeden slabsi odtien

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne síce vyhovuje, ale tiež mi je ľúto nedostupnosti svetlejšej verzie :)

      Odstrániť
  10. Pozrela som sa na neho a má luxusný obal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tá lícenka vyzerá super, ale máš pravdu, že bronzér sa mi vidí byť tmavý, ja som bledula a ešte aj studený typ, takže pre mňa nájsť bronzér je pecka :D
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Toto duo jsem měla a strašně ráda jsem ho používala. Přišlo mi, že kvalita předčí cenu. Momentálně ale už bronzer nepoužívám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pomer kvalita:cena je skutočne v prospech kvality :)

      Odstrániť
  13. Ja se s bronzerem a konturovanim celkove teprve ucim,takze ti nejaky osvedceny vyrobek asi neporadim,ale jediny bronzer,ktery zatim mam je v triu (tvarenka, bronzer, rozjasnovac) od Makeup Revolution a ten se mi zda fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)