piatok 1. augusta 2014

July favorites 2014

Ahojte,

dneska som tu s favoritmi za tento mesiac. Predtým ako začnem, sa chcem poďakovať mojim odberateľom a ospravedlniť sa im za moju neaktivitu. V lete je to ešte horšie, ako som predpokladala. Posnažím sa, aby od začiatku školského roka boli príspevky častejšie a hlavne pravidelnejšie. 

Teraz sa však vrhnime na obľúbencov prvého prázdninového mesiaca :

Beauty :

101 drogéria, 2eur, odtieň Beauty

Bronzer, lícenka a rozjasňovač - toto všetko nahradí tento produkt. Výdrž, ani pigmentácia nie je najlepšia, ale za tú cenu sa oplatí. Svoj účel si takisto plní - tvár vyzerá upravenejšie a krajšie.


Kik, 1eur

Kto by bol povedal, že produkt za jedno euro by ma dokázal očariť. Tieň si aplikujem v malej vrstve do záhybu oka, čo vytvorí hlbší a pritom stále prirodzený pohľad

Lidl, 2eur

Do tretice pokračujem v lacných produktoch. Jedná sa o riasenku, značky Cien. Nemá príliš mokrú konzistenciu, čím podľa mňa vytvára prirodzený a pritom krásny vzhľad. Za tú cenu sa určite oplatí vyskúšať ju.

Pleť :

cca. 25 eur, lekáreň / e-shop : SR ČR

V horúcich dňoch som si dopriala relatívne drahší produkt od prírodnej kozmetiky Dr. Hauschka. Tonikum tvár osvieži a make-up vydrží naozaj dlhšie. Tekutina, ktorú si aplikujete pomocou streknutia sa rýchlo vstrebe a má zaujímavý pach.

Pery :

???




Čo sa týka starostlivosti o pery obľúbila som si balzam, ktorý mi bol darovaný od kamarátky. Kokosovú vôňu ucítite na 5 km, nehovoriac o jeho famóznej hydratácii. Je bezfarebný, preto som vám radšej ukázala ingrediencie, ako balzam samotný.


Kniha :

Panta Rhei, 11,9eur

Tento mesiac som venovala svoj čas knihám. Zbožňujem čítanie a ľutujem, že som sa v posledných školských dňoch nedotkla ani jednej. V júli som si to vynahradila a zo všetkých ma najviac zaujalo pokračovanie Na smrť. Karika opäť nesklamal a som si istá, že si pár jeho diel ešte prečítam (doma ich máme 5). Ak však vyhľadávate romantické romány, toto nebude nič pre Vás.

Blogers and Youtubers :

ItsMyRayeRaye /má príjemny hlas, pekné líčenia a skvelé pery!/ - Klik na meno = presmerovanie na YT
http://www.theblondieverse.com /kvalitné prevedenie fotiek, krásne outfity, grafika.../ - Klik na link = presmerovanie na blog


Aký je váš obľúbený produkt za Júl ?

6 komentárov:

  1. Líčka od Constance Carol mám aj ja boužiaľ vo veľmi svetlom odtieni, ale ako rozjasňovač sú veľmi pekné a maskara z Lidlu je naozaj kúskom, ktorý sa oplatí vyskúšať i keď mne veľmi smrdí:/

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak s tím tonikem souhlasím, je super! :) Hlavní jeho výhoda je pro mě zamezení maštění pleti a skvělé výsledky při použití s jejich čistícím krémem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Jozefa Kariku som čítala v Tieni mafie 1 aj 2 a musím povedať že to bolo veľmi skvelé čítanie! Ale toto Na smrť ma až tak nezaujalo :/

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)