piatok 18. apríla 2014

NYC BRONZING FACE POWDER

Ahojte,

na dnešok som si pre vás po dlhej dobe pripravila recenziu.


Rozhodla som sa, že môjmu rozbitému bronzeru kúpim matného spoločníka. Vybrala som si tento od NYC.

Táto značka je dostupná len v 101 drogérii. Hneď prvé čo ma rozčúlilo bolo to, že bronzer nemal žiadny tester a predavačka mi pochopiteľne nechcela žiadny otvoriť. Pomocou internetu v mobile som sa uistila, že nie je lesklý a putovala s ním k pokladni. Stojí 3.49eur a je tam 9.4g produktu čo je celkom slušné /cca 40centov na 1g/


Má praktické uzatvorenie. Síce sa blbo otvára, ale na cestovanie je to ideálne.


Hneď po otvorení si ma získal zrkadlom a hubkou, ktorá bola k tomu. Používam ju na púder a ako prvá pomoc je skvelá. Zrkadlo je obyčajné použiteľné. Farba bola chránená fóliou.


Odfotiť farbu bronzera bola výzva. Raz príliš svetlé, raz tmavé. Toto je asi najdôveryhodnejšia fotka.

Pre porovnanie som vám odfotila pozostatky bronzeru od Max factoru a NYC pri sebe :

Max factor - odtieň Sahara Gold


Najväčšou výhodou je jeho matnosť, takže ním ľahko vykonturujete celú tvár.

Pigmentácia nie je najlepšia, ale za tú cenu sa oplatí. Pre porovnanie som opäť použila bronzer značky Max factor a po jednom potiahnutí to vyzeralo na mojej ruke asi takto :

NYC je dole, Max factor hore....Na fotke som si len raz potiahla prstom do produktu a následne na ruku.

Zhrnutie :

Tento bronzer odporúčam bledulkám kvôli nevýraznej intenzite farby a potom všetkým kvôli tomu, že je matný. Vyhovuje mi na vykonturovanie celej tváre. Ak však chcete konturovať len lícne kosti a nie ste najbledšie, asi by to nebola najlepšia voľba. Za mňa má 3/5.

Kúpili ste si ho ? Aké máte s ním skúsenosti ?


Inak prajem vám príjemné a požehnané veľkonočné sviatky. Okrem toho, sa už zajtra končí GIVEAWAY PRE KAŽDÉHO.

23 komentárov:

  1. Tato recenze mi moc pomohla jelikož jsem si ho chtěla koupit. Ale když teď vidím jeho pigmentaci, tak se radši poohlédnu po něčem jiném :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (budu mooc ráda za každého prav. čtenáře)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ho len švihla po ruke. Keď si ho nanášam na štetec nanesiem polku produktu, heh.

      Odstrániť
  2. Já z toho bronzeru nadšená nejsem, není moc pigmentovaný a navíc na pleti mi moc nevydrží a nevypadá moc přirozeně. Ale je pravda, že za těch 70 Kč nebo kolik stojí se vyplatí ho zkusit, vím, že hodně lidem vyhovuje.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to nezaradujem k obľúbeným bronzerom, ale na prekrytie dvojitej brady a občas na čelo mi vyhovuje :)

      Odstrániť
  3. wow! Tak to koukám! Já jsem o něm uvažovala opravdu dlouho a už jsem si ho párkrát málem koupila, ale nakonec jsem si to vždycky rozmyslela a koukám, že jsem udělala dobře! Četla jsem opravdu hodně dobrých recenzí na tento bronzer a velká většina z nich byla kladných, ale jak tady teď vidím jeho pigmentaci.. nevím co říct.. Asi se budu muset příště kouknout po jiném :/ Jinak máš mooc hezký blog a nádherný počet čtenářů!! Jsem tvůj nový prav. čtenář, takže gratuluju k 54!! :) A byla bych opravdu mooc ráda, kdyby to bylo vzájemné <3 :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažím sa fotiť všetko, čo sa na produkte fotiť dá. Pigmentácia je naozaj horšia, ale ako som spomínala - na jedno použitie miniem polku produktu. Inak ďakujem ti za milý komentár :)

      Odstrániť
  4. Wow amazing ! http://zivotpubertiacok.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasný článok. ja si chcem tiež kúpiť brondzer ale ešte neviem aký

    pls follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Používám ho, sice není nic extra, ale protože jsem světlá, tak mi sedí. Mohl by být trošku více do hněda, jinak výdrž je průměrná :). Dopotřebuji ho, ale po druhé už asi nekoupím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od neho ani nič extra nečakala, a to čo som od neho chcela som aj dostala :) V tom, že by mohol byť trochu hnedší s tebou súhlasím.

      Odstrániť
  7. Nepoužívala som ani jeden z týchto púdrov, čiže neviem posúdiť aké sú :) Ten od NYC má naozaj zaujímavé vnútro, alebo ako by som to nazvala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bronzery mám rada, ale s NYC nemám skúsenosti.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skusenosti s nim nemam, ale na pohlad ujde :))

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. síce ho mám doma, no častejšie siaham po NARS Laguna:)

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)