štvrtok 5. decembra 2013

November Favorites

Dneska by som vám chcela ukázať veci, ktoré som tento mesiac používala dosť často a boli mojimi favoritmi :)

Beauty:

Kúpená v 101 drogéria, cca 8eur

Nad touto linkou som dosť špekulovala, nakoniec som si ju kúpila a neľutujem to :) Príjemne sa na nanáša a je dobre pigmentovaná. Možno sa babám v mojom veku môže zdá drahá ale na to aká je kvalitná je tá cena smiešna.

Kúpená v Pupa, cenu si nepamätám


Zo začiatku som používala lesky, ktoré sú v paletke, potom som ju dlhooo nepoužívala a poslednú dobu sa mi zapáčil tento biely trblietavý tieň :)

Kúpený v Pupa, odtieň 500 (Luminys Silk), cena 6,9eur


Tento monotieň je tiež zo značky Pupa a je to krásna trblietavá farba. Rada používam tento tieň aj ako rozjasňovač, či už do vnútra oka alebo nad lícne kosti.


A samozrejme vajíčko od Oriflame. S zimou moje pery začínajú praskať a byť suché, takže balzamy na pery sú moja záchrana a každodenná (alebo skôr každohodinová) záležitosť. Tento v odtieni Almond sa mi zdá z nich najmastnejší aj keď každý je skvelý. Podrobnejší popis nájdete TU

Hair :

Kúpený priamo u kaderníčky, cena: cca 30eur


Tento krém na vlasy používam vždy po umytí vlasov. Vlasy oživí a kučery sú krajšie. Okrem toho má nádhernú vôňu :)

Random :


Dneska vám sem nedám žiadne doplnky ale tieto skvelé sviečky :) Sú v "odtieni" Vanilla Cake a majú peknú vôňu. Mám ich aj v , ale podľa mňa majú tieto krajšiu a jemnejšiu vôňu :)

Songs:

MONSTER


Aký bol váš obľúbený výrobok ? Budem rada ak sa o neho podelíte v komentároch :)

Dobrú noc :

2 komentáre:

  1. Super článok,to vajíčko od oriflame mám aje dokonalé,sviečky tak tiež levanduľa skevelé môj blog http://kazdonenny.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)